2007-09-15

Publicerad 2007-09-15 11:13:16 i Allmänt,

GODMORGON!
jag kom hem sent i går kväll efter att ha varit borta i vårsta och grillat med Nybbe Fredde Natta Jessie Jammi Alex Jim och kanske några till, det var jätte mysigt maten va jätte god, det var helt enkelt kanon trevligt!! sjukt mysigt radhus hade dom också, och en söt liten vovve :) kommer  hem vid halv 2 kanske och pappa vaknade i från soffan och skulle skynda sig in i sovrummet för att jag bad honom lägga sig där innan jag kom hem men jag mötte honom i köket ;) på övervåningen ligger min lillsis i soffan och sover, när jag vaknar är det fullt drag i huset, och nu är det lugnt för nu har allt åkt, petro ligger och sover och jag funderar på att göra det jag med !!
Nybbe började nog sin inkilning presic nu, fick ett sms av honom att han skulle försöka ta det lugnt, ;) haha får man se om man måste hämta honom vid stationen i kväll och via honom vägen hem :) det löser sig nu ska jag kolla på någon film, höres senare i kväll kanske :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela