dagen idag

Publicerad 2007-09-27 22:54:12 i Allmänt,



idag har jag shoppat på hovet, köpte den finaste tandborsten och detta linne, gick på 145 kronor, ett kap om du fårgar mig, för de egentliga priser för linnet var 175 :)
tung förlust för DIf idag, 2 förluster på rad inte bra inte bra, men men upp med hackan säsongen har knappt börjat, DIf kommer igen det lovar jag och jag hoppas på en bra säsong för DIF, snart är det match för DIF fotboll emot Örebro, på lördag och jag finns där oc jobbar samt kollar på, imorgon ska jag kolla på hockey ute på värmdö, vinst vinst vinst, hoppas vi på, 21 oktober är det Halmstad som gäller för min snygglars mojjes amys pekis erik linus jappen och många fler, siat bortamatchen för  DIF fotboll och det SKA bara vara vinst!!

min räddare i dag var nybbe som frivilligt ville köra mig och snygglars till hovet och det var tur det för jag hade inte kommit långt för det var förseningar och ersättningsbussar i hela botkyrka och älvsjö, jag tackar åter igen anderas nybergh för en sjukt snäll insats, du är guuuuuld!!!

GRATTIS Andreas Zetterberg 18 år 28/9 i morgon hoppas tatueringen blir kanon och det får inte göra för ont, vi kanske ses hos tatueraren :)

grattis grattis, <3333333

Kommentarer

Postat av: Ykva

Publicerad 2007-09-28 13:42:34

Fina grejer du har köpt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela