dunder kväll

Publicerad 2007-09-01 16:10:46 i Allmänt,

trotts det som hände var det en väldigt lycka och spännande kväll vill jag lova, hahaha
jordgubbsvin *buuur* årets jävla slaggställe, gräsplätt utanför skansen, haha ^^ jag kan säga att jag hade det otroligt mysigt och roligt med er alla, heeeeell yeah! en gång till, om och om igen! vi rockade hela djurgården!!
det lev till och med nästan naken bad!!! jag ahr bild beviset...
 det finns mer naket men kan inte lägga ut det, kan bli helt fel dåå =) hahah ja dagens natt har inte kommit ännu, men jag hoppas den gör det snart, börjar bli små seg, somnar på kursen 6 gånger om inte mer ;) hahahahaha *hi five* snart ska jag på kräftskiva hos familjens vänner! om det inte blir för sent träffar jag nybbe! det var så länge sen, saknar honom!!
jag gjorde bort mig igår, du vet om deet och du vet hur jag känner också anders, snälla förstå mig och snälla ge det en chans!! du vet exakt hur det ligger till och jag hoppas du tänker på saken och hör av dig sen!

kyss!

Kommentarer

Postat av: fittmördarn #1

Publicerad 2007-09-01 20:16:50

JAG HATAR DIG, GÅ OCH BLI KNULLAD PÅ SKOL TOALETTEN!!!!!

Postat av: Fröken

Publicerad 2007-09-02 07:58:41

Fittmördarn #1 - Om du inte ens kan sätta ihop orden så kanske du ska lägga ner allt och börja vara uppmärksam på svenskalektionerna!!!!

Postat av: carro

Publicerad 2007-09-02 09:08:03

bara onödigt att hålla på hörru, istället för att bry dig så förbannat mycket, lyft ditt feta arsle och hitta på något med dina "vänner"!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela