förlust

Publicerad 2007-09-21 22:36:01 i Allmänt,

åter igen förlust för Värmdö men nu Alaget, sjukt jävla dålig match, hahah dom mötte ju inte presic det bästa laget heller, hahahahahah sjukt kasst motsåndar lag, hahah gabbi var på besök här i dag, och jag och nybbe har köpt hockey klubbor till honom sen åkte vi till honom och kekade jätte god middag med hans familj, sen åkte vi till norrtälje och kollade på hockeyn, mysigt men det regnade och det kunde gått rakt fram flera gånger!! dax för nya däck, när jag kom hem nyss ligger pappa och halvsover i soffan och kollar på TV ena lillebruuushan ligger och läser  kaalle anka i sängen och resten sover,,,haha undrar hur dagen i morgon ser ut, kan bli roligt att se!! hoppas på bra väder, kanske åka och hälsa på någon snäll och söt person/familj!

pussssspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela