fredag

Publicerad 2007-09-07 07:16:03 i Allmänt,

kollade mig i spegeln nyss, jag bprstade inte håret i går efter badet, haha det ser ut som jag har dreds, haha jätte tovigt ;) ont i magen har jag, och det är fredag, sista dagen på idrott och jag är jätte trött. kanske ska umgås med nybbe om inget annat händer.får se får se :) i morgon är det ekerö för hela slanten, och pappa åker till gotland i morgno bitti, hoppas dom vinner. nu ska jag kila ner och kolla efter ngt att äta :)
kyss
 snutten bor nere i linköping just nu och ska göra det i 5 år för att plugga, vi ses snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela