gillar att sno pekis listor :)

Publicerad 2007-09-14 13:23:46 i Allmänt,

projekt just nu: överleva ;)
när hånglade du senast: *fniss* igår
är du pinsam på fyllan: kan hända
är du blyg: inte direkt, bara när jag inte känner mig bekväm
har du bra betyg: helt ok
barndomsidoler: BSB
äpple- eller apelsinjuice: apelsin
godis eller glass: godis
vilken tid gick du upp idag: 06,15
när kräktes du senast: för länge sen
varför hånglar man: ååh, ja du! för att blanda saliv och sen svälja det (!) för att det är mysigt ;)
vilken låt lyssnade du senast på/lyssnar på just nu: When you'r gone - Avril Lavigne
har du sovit i din egen säng inatt: ja
har någon annan sovit i din säng inatt: nej
har din pappa glasögon: nej
har din mamma glasögon: nej
har du glasögon: nej, borde ha!
bor du i sthlm, gbg eller malmö: sthlm
är du homosexuell: Never ever
kyss på första dejten: om det säger klick!
har du köpt någonting idag, i så fall vad: Nej
tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl: beror på vad det gäller
är det lätt att förföra dig: aldrig i livet ;)
har du borstat tänderna idag: ja 2 gånger
vad har du för intressen: gymnastik och DIF fotboll och hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela