godkväll

Publicerad 2007-09-15 21:57:52 i Allmänt,

Amy försökte sig på att lura mig nyss, men det gick inte för jag har nästan gjort samma luring på henne och många fler :) jag har slappat hela jävla dagen i dag, jag har bara suttit framför TV och datorn, har inte ens tänkt på att gå ut, kom som sagt hem sent i natt och sov ändå bara till 8 :/ låg och drog mig ett tag, tills jag väljer att gå och kolla på tv, 10,00 ca får jag ett sms från nybbe och han sägfer att han ska börja festa, han ringer för ett tag sen och han var JÄTTE påverkad, och det var nog inte sista gången han ringer i dag heller, han kommer ringa i natt och väcka mig när han är på väg hem och jag kommer få möta honom och bära honom hem ;) hahaha han tror iallafall det jag har sagt att jag lovade att dra ham till sin ytterdörr men det är så mörkt ute då och det vågar jag inte ;) hahaha

jag ska skratta åt honom i morgon :) mycket mycket för han kommer vara jätte bakis ;) haha han kommer sova hela dagen, jag ska knacka på hans fönster tills han vaknar,,, hahaha snart är det läggdax och i morgon kanske jag ska träffa flickorna med,  pappa har haft fullt upp idag med fotbollen i detta koas väder, 2-3 fotbolls matcher om jag inte minns fel, och jag som sagt har legat i soffan och sovit och kollat på barnprogram :)
kollade på föräldrarfällan med alla mina syskon, alla 4 syskon är hos pappa, Moa Max Marcus och Tess, vi åt godis, eller jag tess och maccan gjorde det och andra 2 har varit jobbiga och itne gjort som man ska och gjort illa varandra så dom fick inget ;) ^^ HAHA!

sov gott kl är 10 och det är dax att sova för lilla carro!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela