hej och hå

Publicerad 2007-09-02 21:42:12 i Allmänt,

ja du, lung dag i dag, vaknade vid 9, gick upp ringer pappa och frågade var alla var, då hade dom åkt till örebro för att köpa ny bil och sälja den gamla, skööönt nu har vi iallafall en manuell bil :) snygg volvo v 40 silver blev det :)
spall fömiddag, log och kollade på barnprogram och satt vid datron, åkte in till stan vid 4 mötte marica fick mina grejer kekade på donken och sen träffade jag alex jenni och linn tror jag dom hette, vi snackade rätt mycket och kom fram till en hel del! mycket skönt att få rensa luften, mycket skönt, jag tror också att jag håller på att få halsfluss igen,, :( sjukt ont när jag sväljer, buuhuu.  skola i morgon idrott och hälsa, :/ oooooorkar inte helt allvarligt !!!! men jag ska iallafall snacka med amy, hon förstörde min kväll ;) (A) hahahahah
lite bilder nu :

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-09-03 09:22:57

hahaha din babe va ju inte så mkt snyggare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela