helg

Publicerad 2007-09-14 13:14:45 i Allmänt,

idag var skolan okej, kommer till skolan vid 08,20 och får mitt prov från i går i handen, jag fick VG!!!!!!!!!
2 poäng i från MVG hur jävla skönt som helst :) fast provet idag gick nog mycket sämre jag hoppas på ett g men det kan jag nästan drömma om, det var jätte svårt...
en del av klassen i BFtältet och pieere visar hur man lägger gatsten!   och lilla niklas som vanligt sitter han ner och gör inget i skolan ;)
ikväll ska jag grilla med nybbe och massa annat folk typ hans lillebror och hans flickvän och ja det var några till.
trött som ett as är jag, ska nog sova lite sen dusha :))

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela