helt slut

Publicerad 2007-09-20 20:19:07 i Allmänt,

denna dag har varit helt cool, jag har chillat igenom hela dagen och fått massa beröm om hur stark jag är :)))) hahaha idag var jag första gången och jobbade nere på lekslottet och det var sjukt kul, trivdes som fan, han kommer ringa ngn helg så jag får jobba då med, jag hoppas det går bra så jag får forsätta, tror han gillade mig, för jag tog egna insiativ och frågade om jag inte förstod. hell yeah för lekslottet!!
ledig i morgon jag ska chilla gärnet och kanske kanakse på hockey på kvällen om nybbe får stå och jag får åka med det vill säga ;) hahaha
image110

nu ska jag kolla på 5 avsnitt av serien sjukhuset, GRRR Love it!

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-09-20 21:11:30

mm va lycklig jag ser ut att vara på den bilden HAHA ;D

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-09-21 08:30:53

Va fina ni är!!
Kram faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela