INGET GULD FÖR AIK

Publicerad 2007-09-30 20:53:19 i Allmänt,

kanon dag i dag, upp kl 8, kollat på hästar ;) mycket intressant och coolt att man klarar av den sporten, tyvärr gick det inte allt för bra för Sandra men det gick iallafall bra jag tyckte iallafall det, efter hästarna åkte vi hem till nyberghs och åt lite lunch/middag, sen begav vid oss till hockeyn, jag höll p och somna i bilen för jag är sjukt jävla trött, och matchen slutade 2-2 och en sjuk kille i motståndarlaget fick matchstraff och hahaha han såg ut som han var påtänd elelr ngt, jag och bettan stod ute och kollade på honom och så säger hon" går man fram till honom och säger BÖ, får man nog en höger" hahaha han var lite små konstig,   AIK spelade kryss och det var sjuuukt bra för nu ökar chanserna ännu mer att DIF vinner detta SM guld 2007!!!!
"INGET GULD FÖR AIK, DUDUDUDUDU, FÖR DET TACKAR VI ARNEFJORD, DUDUDUDUDUDU, GJORDE ETT JÄVLIGT SNYGGT SJÄLVMÅL, DUDUDUDUDUDUDU,  NU BLEV DET TYST PÅ NORRA STÅ, DUDUDUDUDUDUDU"
image118
en gång till!!!
skola i morgon och är sjukt taggad ^^ hahaha kanske inte tidigt upp och kalla mornar, funderar påa tt ta min fina kista jacka för den är såååå sjukt jävla varm, då slipper jag iallafall frysa på väg till skolan,
nu ska jag kolla om det är ngt bra på TV annars kollar jag om det är ngn bra film jag laddat ner som är ok att se åter igen, hahaha

puss och kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela