inte min dag,

Publicerad 2007-09-19 16:25:01 i Allmänt,

horoskopet idag ifrån sthlm city;
Ditt Dåliga humör har lurat dig, men nu lättar det. Du behöver kanske vara lite extra ödmjuk de senaste dagarna. Prata med din kärlek!"

idag är det fan inte min dag, fyfan helt slut nät jag vaknade och inget gick som det skulle i dag i skolan, skulle först sätta kantsten och det gick väll hyfsat, sen när jag skulle lägga smågatssten så hoppade allt ur läget, allt var fel och grejer flög i BF tältet, sen till rörgravsläggningen, så har vi gjort fel och allt var mitt fel, allt som gick skit blev mitt fel,
 robin som alltid sover på lektionerna!!!!

igår gick det kanon i skolan, det var roligt och vi hade roligt hela dagen, gjorde grunt pelare i armering, svårt men det var roligt, jag gjorde mit illa också, det blödde rätt ordentligt, men vad gör det carro!! lite får man tåla, träning i går också gick kanon bra, nästa träning kommer det 2 st ass tränare till mig och Gabbi från truppgruppen som är födda 91/92 en tjej och en kille, jag vet att som är sjukt duktiga på gymnastik kan behöva dom och domv ille just vara i min grupp, ^^ jag är grymt bra som tränare ;) hahaha
 Nemeth och Zetterberg, snutts!!!

i morgon ska jag jobba min första dag på lekslottet det ska bli kanon kul, lite nervös!!

snart ska jag äta kanske träffa nybbe och sen soova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela