kort om dagen och helgen!

Publicerad 2007-09-28 22:13:00 i Allmänt,

började 08,20 slutade 10,00 hade prov och det gick åt helvete, vi ringde och busade med anderas som fyller 18 idag han blev rädd :)  åkte till erika´efter skolan och kollade på hennes ny piercade tunga och hennes tungvalpar, sjuuukt jävla söta, lägger upp bilder ngn annan gång, blev käääär i dom, sjuukt söta!!  åkte till nybbe ingen var hemma satt och väntade utan för hans mor och far kom vi åkte och handlade och åkte och kollade på hens match, på Coop i gustavsberg träffade jag Larsa,
 charmig kille :)
min favvo på praktiken eller min chef rättare sagt, var jätte kul blev jätte glad och ska snart dit och hämta min hjälm, vinst med 6-5 för värmdö skönt att se, nu ska jag sova upp i morgon och jobba och efter det kanske till nybbe, på söndag ska jag på match igen då är det nybbe igen, härligt härligt ;)
PUSSSS grattis anderas igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela