kräftvillakaosparty!

Publicerad 2007-09-09 16:55:13 i Allmänt,


 Gabbi du anar inte hur mycket jag har saknat dig!

oj vilken kväll! perfekt inledning på denna text, gårdagen fick sig en rejäl chock, första åker jag in till stan med Amy och min kära barndoms vän Gabriela, vi fikar och har jätte trevligt och det regnar, efter 3 timmar i stan beger jag och amy oss till ekerö för att förbereda oss för kräftskrivan, när vi kliver innan för dörren blir amy skogstokig, för att det såg ut smo ett "helvete" i hallen och vardagsrummet, är grinig hela kvällen tills vi ringer olle och han säger att det är party vid troxhammar vägen, vi drar dit och amy är jätte glad igen, haha kommer dit och det ser ut som gudvetvad!! fyfan asså, vi hittar olle efter mycket om och men, sen gfår vi ut och hittar annat folk, J.J var där och gjorde stämingen grym! fulla grabbar bär en soffa och sätter över en brasa, det fanns inte så mycket soffa kvar, äckligt luktade det också!!!
 
inte mycket kvar av soffan`NEJ! haha
tandkräm fanns det gott om :) hahaha
 www.pekis.webblogg.se är den skyldiga!!!!
  
image92

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-09-09 18:51:21

haha nej nej det va väl inte jag som skrev det där ;P
haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela