mm

Publicerad 2007-09-02 14:44:24 i Allmänt,

10 Första:
Första riktiga bästa kompis: Gabriella
Första bil: Ingen!
Första kärlek: Robin
Första husdjur: Vovve
Första semester: Italien
Första jobb: Kiosk
Första ordet: -
Första piercing: Örat
Första sorgen: Lasse RIP 2004

9 senaste:
Senaste alkoholdrycken: jordgubbsvin
Senaste bilfärden: med hela familjen
Senaste filmen: på smällen
Senast ringda telefonsamtal: Pappa
Senaste lästa bok: modern bergsrpängnings teknik
Senaste gången du grät: tisdags
Senaste måltiden: middag
Senaste spelade cd: -

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Haft ett one night stand: nej
Busringt till någon: Ja
Varit kär: Absolut

7 saker du tycker om att äta:
donken
pappas korvstroganof
frukt
kräftor
Biff 
Pasta 
godis

6 saker du gjort idag:
Sovit 
kollat på TV
städat köket
Uppdaterat bloggen
städat lilla badrummet 
Vaknat

5 favoritsaker utan rangordning:

Polarna 
Chilla
Sova
Festa 
träningarna

4 personer du kan berätta allt för:

Petra
Amy
Marica
Anderas

3 val:

Rött eller blått? Rött
Sommar eller vinter? båda två
Choklad eller chips? Chips

2 saker att göra innan du dör:

bli rik
Gifta mig

1 sak du ångrar:

Att allt som hände mellan mig och anders, kom tillbax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela