mvg och super derby

Publicerad 2007-09-24 20:20:13 i Allmänt,

nu sitter jag framför TVn och kollar på derby matchen väntar på att nybbe ska komma efter träningen och kolla med mig, jag färgade håret i dag och är en nöjd för fem öre.... sjukt dåligt, men det var Stefan Batans (difs nummer 17) fru som gjorde det så arg på henne är jag inte, eller lite för hon sa att det var fint men det var de inte.. ursh ursh!!!
nu ska jag kolla vidare på matchen hörs efter matchen, heja dif heja dif!!!!!

mvg fick jag på de stora provet i skolan i dag :) mjaaaou

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela