nu gäller de,

Publicerad 2007-09-16 20:54:01 i Allmänt,

image105

imorgon måndag har DIF sin 3dje sista hemma match emot, trelleborg kl 19,00 och det måste bli serger och det kommer det förmodligen bli också, då tar vi serieledningen igen, sen är det Derbyt emot råttorna, sen är de örebro hemma, sen Gefle borta sen Halmstad borta, och den är det BP hemma :D sen är denna säsong slut :/ det har varit en bra säsong från min sida iallafall, roligt och spännande, det är så det ska vara, borta matchen emot halmstad ska jag amy och petra ner på, hört att datumet är ändrat (?) men inget står på DIFs hemsida :/ om det inte är ändrat ska nybbe med också =)) !!!

idag har jag ätit lunch med Nybbe och Lars på Pizzahut, efter mycket om och men fick vi våran mat :) hahah efter att dom tappade lars pizza på golvet ;) haha det var inte speciellt gott och pizzan var liten och det tog låååååååång tid, jag satsade på donken men det blev ett högt NEJ från framsättet :/ efter det åkte vi hem till nybbe och myste lite, sen gick jag hem för att äta middag, kyklingen var kanon god men jag ahde presic kekat pizza så jag var rätt mätt  :D jag är jätte trött och JA jag skrattade åt nybbe idag när jag kom hem till honom, lillen kunde knappt hålla upp ögonen ;) haha jag och nybbe och lillnybbe kollade på idol, haha att folk inte inser själva att dom är SJUKT jävla dåliga på att sjunga.. hahah pinsamt ;)

jag hittade massa bilder när jag och mina vänner sover, haha måste visa dom, klippte ihop dom ;)

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-09-16 21:17:30

datumet är ändrat till måndagen... det har stått på hemsidan!
:D

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-09-17 08:45:08

Heja Djurgården!!!!!
3 poäng är ett måste i kväll!

Postat av: Sara

Publicerad 2007-09-17 13:58:07

TUR att jag inte e me :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela