.. och nu börjar allvaret!

Publicerad 2007-09-10 20:12:45 i Allmänt,

skolan började kl 08,20 med att vi hamnar i ett omklädningrum, där vi får lyssna på våran mentros liv hur han kom till kista gymnasium från grund och botten, först ville ahn bli fritids ledare, men fick bättre betalt som rivningsarbetare och sen gick det på den vägen.. haha han pratade om så mycket skumma saker, ändå blev jag chockad X antal gånger, första gången när han knäcker ur dig att vi slutar halv 5 på fredagar, DET KAN INTE VARA SANT! halv 5, herregud!! men men vill man komma ngn vart här i livet så måste man plugga, vi har läxor varje dag om allt inom berg, vi tappade hakan totalt i dag, jag danne Z satt mestadels och skrattade idag, i morgon är det byggkläder som gäller, varför vet jag ej för vi skulle endast ha teori, men han kanske har en överraskning till oss :)
Amy och pekis är ute på praktik nu, så jag är ensam i skolan känns det som men jag har ju linda och josefin tror jag hon heter, och ngra till tjejer jätte söta är dom iallafall, så så ensam är jag egentligen inte ;) haha
nu ska jag kolla på lite TV sen sussa :)

kysskyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela