spännande

Publicerad 2007-09-12 06:20:18 i Allmänt,

Schemat;
08.20 , läkar undersökning för bergelever, ( Carro, Danne, Commy, Andreas och ngr till )
efter det ut provning av kläder uppe på bygggården.
Repetition av BL2
Genomgång av BL3 Ledningsarbeten
Inläsning av BL2 samt BL3.

vet ej när jag slutar över huvudtaget, känner mig inte allt för bra heller, men jag ska på hockey i dag med nybbe, han lillebror spela träningsmatch emot botkyrka ;) heja heja heja salem :)

någon som kan hjälpa mig med mina onda halsmandlar :/ det gör sjukt ont!!!!!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-09-12 09:17:09

Du har varit krasslig länge nu. Är det inte dax att gå till farbror doktorn och ta lite prover??
Kram faster

Postat av: carro

Publicerad 2007-09-12 16:51:17

jag var hos läkaren i dag det var ara slemhinnorna som var svullna sa hon :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela