tidig morgon

Publicerad 2007-09-08 09:41:02 i Allmänt,

jag kan inte sova ( ! ), vet ej varför jag är ju trött och allt men får ingen ro, det är faktiskt tyst på övervåningen det brukar det inte vara, så jag kan inte skylla på mina syskon i dag ;)  jag är väll bara så jääävla peppad för kräftor antar jag :) trots en skit match hade jag jätte mysigt med nybbe undef matchen han värmde mig hela tiden,  gullunge, och på vägen hem var det DIF CD hela vägen hem och det var jätte mysigt :) 
jag saknar lilla lars också, vart är du?! jag vet att du brukar läsa min blogg när du har tid i från lumpen, jag ringer och tinger dig men du svarar aldrig kan iof beror på att jag ringer mitt på dagen och du är i tjänst ;) hahaha jag saknar dig mycket lars,
  

 
snuttisar,
nu ska jag kolla på lite barnprogram :) och umgås med mina småsyskon,


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela