tungt

Publicerad 2007-09-06 17:41:41 i Allmänt,

idag har det varit ruskigt tungt,
vi åkte till eriksdalsbadet för att simma 400 m, hahaha gick toppen bra asså =) jag johan jocke rickard och rasmus klarade det,  och vi FUSKADE inte (?) haha!! vi åkte också rutchelkanorna med våran idrotts lärare, jag vann på sanbbast ner på 08,03, efter mig kom jocke på 08,05, vi badade massa bubbelpool också och det var jätte skönt, men att killar kunde vara så jävla sega fixar jag inte asså, jag han dusha föna håret sminka mig klä på mig i min egna takt och jag var klar före dom, =O
nu är det bara en dag kvar på idrott och hälsa B, skönt skönt, men ändå inte tråkigt det blev som den nya klassen, men vi alla går ju iallafall i samma skola =) så det är nice,
nu är det bestämmt det blir kräftskiva på lördag, jag Amy ev Andreas och Amys mamma, pekis kunde tyvärr inte :/ fett synd, men jag har för mig att hon inte äter kräftor heller men men kanske har fel ;) haha det var iallafall synd att hon inte ska vara med!! det kommer nog bli kanon mysgt hoppas på bra väder så man kan sitta på deras mysiga balkong,
jag är helt slut efter att vi badade med klassen, sovit sen jag kom hem kl 1, jag kommer sova mycket i natt (!)
jag har en konstig känsla i magen, vet ej hur den känslan ska hanteras :/ vet inte vad jag behöver alls,
igår blev jag så förbannad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, allt bara svartnade för mig,  

kyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela