underbart trevligt

Publicerad 2007-09-25 21:24:18 i Allmänt,

idag har vi varit på sandvik i veddesta och lyssnar på stefan i ngra timmar, godis och choklad fick vi hur mycket vi ville, men det var rätt långtråkigt, men jag har kommit fram till att jag vill bli berg borrare i stället för bergsprängare iallafall för tillfället, får se sen hur det blir efter praktikenkanske har ångrat mig,  vi åker förmodligen till filipstad nästa torsdag med klassen i en sketen bild som 2ans växekl är trasig på och det går sjukt segt, :/ haha kommer aldrig att klara av att sitta i bilen med mina klasskompisar i 4 timmar ner och 4 till hem igen,, rädda mig!!
träningen i dag var sjukt rolig, är jätte glad att Sandra och henke kom till min grupp och ville vara hjälp tränare vi hade sjukt roligt, dom diggade min grupp och på torsdag ska jag och gabbi på deras tävlning och kolla hur duktiga dom är :)

håret är ett problem, sjukt fult och jag skämms, det är fan grått asså, fyyyfan!!!!!

och dif spelade 1-1 emot AIK, fan då, träffad emin granne på väg hem från stationen för första gången, han och hans dunder coola polare pallade äpplen och kastade på mig sen kommer lille filip fram och frågar vart jag bor och vad jag heter som vi kom fram till att hon bor i det röda huset med pool som ligger 20 meter i från mitt fönster, första gången jag träffar ngn i den familjen förutom hans pappa. mycket trevligt!!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela