VG Idrott och hälsa B

Publicerad 2007-09-07 14:10:33 i Allmänt,

jag är stolt över mig själv och mycket tacksam för mitt betyg jag fick utav den bästa läraren i skolan, hela VG fick jag utav honom, jag har knappt medverkat pga skada och halsfluss, men jag hade tydligen presterat väldigt bra enligt honom, han tyckte jag var stark som orkade stå ut med grabbarna i klassen, men det är ingen match om man tänker att jag har gått med massa knäppgökar i hela ettan också ;) hahah, men det är härligt, tror inte det var många som fick vg faktiskt ;) GR vad jag är bra, haha det var en lugn dag i skolan idag, kommer till skolan vid 9, gösta berättar vad vissa har kvar att göra och vi drar ner i gymmet och där fixar jag jockes och stoltz gympass, sen gick vi ut och gick ^^ sen drog dom hem jag satte mig i biblan och kollade på film och pratade med Z och lite litelite med matte, ;) sen gick jag ut snackade med stoffe kekade lunch med stoffe, Z , Jim och ngra till! Sen hade vi tjejfika med brudarna i skolan satt och skratta som alltid på våra fikan, det kommer bli ett kanon gäng med tjejer känner jag på mig skit söta och trevliga :) ikväll ska jag nog umgås med nybbe tror jag, får se hur pigg man är måste ju vara i form tills i morgon sen fick jag ett erbjudande om att kolla på innebandy i morgon bitti, stoffe spelar och han ville att jag skulle kolla på :) får se hur jag gör med den saken, nu är det helg och vi samlas kl 08,20 uppe på bygg gården på måndag utan byggkläder, för teori!! mycket trevligt!!
kyss

 

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-09-08 09:22:51

Grattis till VG:t!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela