vilken dag.

Publicerad 2007-09-26 20:59:24 i Allmänt,

denna dag... ja vet ej vad jag ska säga vi har lyssnat på en gubbe från gbg som var sjukt jävla tråkig att lyssna på.. jag satt och halv sov men hörde allt han sa!! blev inlåst i en skåpskärra och blev omkringkörd i skolan med den, haha har film på det, finns på PA.  varit hos mamma och lämnat pengar till min syster, och grattis morbror till företaget det kommer bli KANOON! och grattis Jana till körkortet!! kommer snart och hälsar på efter skolan :))

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela