vilket väder

Publicerad 2007-09-29 11:07:55 i Allmänt,

va fan är det för väder?  det är jätte mullet och det regnar om jag inte sett fel, om någon timme ska jag in till stadion för att jobba lite med Pekis, hoppas på vinst i detta väder, efter matchen ska jag nog till nybbe, om jag inte är allt för trött, jag är trött som fan, ska snart fixa till mig, så jag inte kommer försent till jobbet ;) haha för vem fan vill gå ut i detta väder? jag skulle vilja sitta under ett täcke och mysa framför TV i min ensamhet,
ska snart beställa match och buss biljett till Halmstad - DIF den 21 okt, 400 kronor går det på om jag itne är helt ute och cyklar, Amy Pekis Amys kusin Snygglars,ev. Mojje, åker i samlad trupp ner och ska ha sjukt jävla roligt :)
 jag älskar er flickor!!!

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-09-29 19:38:07

okej serri ta bort bilden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela