3 timmar i DIFbutiken

Publicerad 2008-04-07 16:54:23 i Allmänt,

dagens studiebesök var kultur huset, gick på en halv timme sen drog jag mig till DIF butiken och gjorde Joel sällskap.
kom nyss hem och ät vrålhungrig,

det är ett jävla mongo som irriterar mig, något förbannat.
han jobbar tydligen med mig pekis och amy på DIFandan, och det änd han skriver på msn och sms är
"jag vill kyssa dig, du har gullig händer" med mera, jävla pucko!
hoppas han kommer skämmas på jobbet sen...

imorgon är birgitta tillbax i skolan och det är jäääätte skönt...

idag har oscar teorin och jag undrar hur det gick, han klarade det nog :D

nu ska jag äta snart.

pusss!!!!

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2008-04-07 19:51:40

Ge fan i o kommentera om du har svårt o vara trevlig, och en sak till, du vet inte vad jag sett och inte sett i mina dagar för du vet inte ett dugg. Jag skiter i dig du är patetisk och helt ärligt sitter jag här och asgarvar ;) Du underhåller mig något enormt alltså!

Postat av: Denise

Publicerad 2008-04-07 20:20:37

Haha jasså? Så allt handlar bara om Lasse? min farmor kan inte jag ha sett dö för snart 2 år sen menar du? lasse bryr jag mig inte om , jag sörjer inte honom längre. Tyvärr gumman lilla men skäm ut dig hos nån annan för mig får du inte ut något hos. Lär dig stava btw ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela