åh en sådan härlig dag

Publicerad 2008-04-23 17:59:36 i Allmänt,

Hej bloggen,
nu är jag hemma och har fått i mig mat också,
det är slappt på praktiken, eller jag kanske gör det till det!
jag har faktiskt riktat ett hål i dag och testborrat och det är mycket mer avancerat än vad det var på comandon 110 på RG. så jag ska försöka våga mig på det imorgon.
Jag har en jätte trevlig handledare Christoffer.
jag trivs jätte bra med honom, alltid på glatt hurmör sen kan han ju så sina ryck när inget funkar.

jag har återigen brännt mig i ansiktet och det är kokhett i ansiktet.
men det är bra att få lite extra färg...
men benen och överkroppen kommer jag inte få mycket färg på under praktiken, men det får jag ta ikapp.
jag kommer med all säkerhet vara mycket brunare i ansiktet en många av mina vänner.

ikväll blir det en lång dush, EV bastu och an ansiktsmask.
ihelgen ska jag göra bebut på sea hund och katt, och det känns jätte bra!

lörd: Syster konfaavslutning.
sönd: Morsan 40 år
hel galen helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela