äntligen!!

Publicerad 2008-04-01 14:51:21 i Allmänt,

nu är äntligen bloggen igång igen...
mycket har hänt sen sist!!!

ja premiären gick SJUKT jävla bra 1-2 till DIF.
Härligt, mycket alkohol och jävligt skoj hade vi också,
nu har skolan börjat igen och jag har stockholms kunskap.
idag har vi åkt båt runt stockholm, för att få veta lite om våran stad.. fjantigt om ni frågar mig!

En fråga kan ni denna?

Hur många öar finns det i stockholm? (ink. skärgården)
svara med en kommentar!!


ikväll ska jag på möte med DIF innan säsongen drar igång på riktigt med stadion matchen, börjar ju på lördag!!

pusss

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-04-02 18:39:39

25.000?

Postat av: qwinnah.blogg.se

Publicerad 2008-04-03 09:12:42

nej 30.000

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela