BAKIS

Publicerad 2008-04-06 19:03:07 i Allmänt,

det blev en lååååååååååååååång natt...
mötte upp Johan och hans vän Andreas på hötorget, vi drog oss til Karlsson & co, (25-70 år) äckligt,
hahaha blev bjuden på en cider och vi tog det lugnt och snackade, inget för mig...
hahahaha sen vidare till Galaways där Joel Danne Fredde och flera Djurgårdare hade anlänt, vissa mer onyktra än andra.... ( nämner inge namn)
ja in där och blev bjuden på något konstigt med minta i av joel "överraska mig" okej!! hahahahah
sen gick inte att dricka eller vad säger Joel ? haha, Johan sen köpte in en tabascoshot...
smakade med fingret och jag VÄGRADE, förståligt!!
blev mer och mer alkohol och Sami, underbara Sami kom och hämtade mig vid krogen och jag fick skjuts hem,
idag mår jag som jag förtjänar, jävligt illa!!!

nu ska jag kolla på LA ink och sen andra avenyn sen ett nytt program och sen soooova!


ps huvudet gör inte lika ont nu som i morse!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-06 22:05:52

var hänger du på för jävla skit ställen, looser!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela