dåligt med bloggande

Publicerad 2008-04-19 14:39:48 i Allmänt,

det har varit en varm, kall och lärorik vecka.
trivs jätte bra på det nya företaget, S-W sprängtjänst.
jätte trevligt folk jag jobbar med, tryggt!
vi har varit och jobbar i Årstadalsskolan, täby och sköndal.
igår åkte jag efter jobbet till Årstafälltet och väntade på bästavän som blev klar med sin tatto i går.
efter det åkte vi hem till mig och åt och jag durshade och sen åkte vi till tullinge, vi tog med oss hunden,
så mamma kunde vara utan hund lite, sami var på firmafest och sen gick han ut med sina systrar kom tydligen hem halv 4 och nu ligger han något bakis i soffan och snarkar.
idag ska jag ta det lugnt, kanske träffa J men vet ej hur det blir med den saken.
han jobbar och massa annat, får se hur dert blir.

hunden klarade sig jätte bra i tullinge och var jätte lugn,
pappa har fått lägenhet och gissa vart?!!!!
Jag ska bo granne med min bästa bästa vän i tullinge, underbart!
den 3a som är ombyggd till en 4 och det är Andreas pappas kusin som bor där nu så det går inom vänskapskontakter..
Grattis pappa!!!


nu ska jag kolla på TV och ta det lugnt!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela