...

Publicerad 2008-04-03 19:47:33 i Allmänt,

nu är klockan snart 20.00 och jag börjar bli trött, det är bra för då kan jag sova i natt.
Ska till skolan i morgon, vet ej vad som händer eller vart vi ska på studie besök, blir spännande vet inte heller när jag slutar i morgon, jag vet iallafall att jag ska till två sevärdheter som jag gillar, ena är iallafall Globen, sen kanske man svänger förbi DIF butiken, jag blev nästan tvingad att åka dit.

snart börjar spårlöst, prog. om föräldrar eller sånt som man inte har kontakt med men vill ha.
Tittade på det förut och det är jätte spännande.

Pratade med J stackarn ska jobba från typ 10-0230 i morgon, eller synd och synd det är hans val, han får pengar så. men det är sent och jobbigt med mycket folk överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela