förkyld

Publicerad 2008-04-22 22:00:07 i Allmänt,

match i går, slutade 0-0 mot GAIS.
tråkigt det borde blivit flera mål. Praktiken går bra, jag har brännt mig på armarna och i ansiktet....
haha, sånt som händer.
dålig påat uppdatera, jag har sovit borta sön-tis. för att få näramare till jobbet (jag vet Pierre att jag ska lära mig att åka tidigt på morgonen, men det kan jag och det vet du)

imorgon ska vi panga i sköndal, norra sköndal rättare sagt.
niiiiice, jag gillar när det smäller :)

jag har förövrigt den bästa födelsedags pressenten till min mor :) hon kommer bli såååååå glad :D
men det är en hemlis så det skriver jag efter hon har fått den, för den kommer bli lite försenad också :(
men det gör nog inget alls ;)

jag håller på att bli sjuk också, har haft mössa och tjockjacka på mig hela dagen..
det rinner ur näsan på mig och jag har typ lite feber...
men jag kämpar på iallafall, jag vet exakt vem som har smittat mig...


GOD NATT

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-04-23 08:45:37

Är det möjligtvis J som har smittat dig?
;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela