fotografering

Publicerad 2008-04-09 16:45:15 i Allmänt,

idag besökte vi taket på denna byggnad


jävligt högt var det 168 m rakt upp och hissen gick som in i helvete, upp som en racket..
efter det åkte jag och mötte upp mamma i skärholmen för att ta bussen till Sea hund och katt, (min mamma har inte åkt buss på 8 år pga panikångest) strongt mamma!!
Fotade hunden och efter mycket om och men så gick det hon satt inte still för 5 öre.
pratade även med chefen där för jag har sökt jobb och vi ska höras i morgon om när jag ska jobba med mera :D HÄRLIGT!!  nu ska snart äta och sen bege mig till Olerys i huddinge för att se Gefle-DIF allsvenskan med bästa bästa vän.

till middag serveras det raggmunk med bacon :D JAMMIIIII :D


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela