fullspäckad dag!

Publicerad 2008-04-12 21:20:02 i Allmänt,

nu är jag hemma efter att ha spenderat min dag med mina underbara kusiner.
Wilmas lag "Hässelby BK" första matchen vann dom med 4-0 andra förlorade dom med 1-3 tredje vann dom med 2-0. Wilma gjorde en jätte räddning i andra matchen, kanon duktig.
 efter matchterna åkte jag och Tim buss och det var jätte mysigt.
sen åkte vi och handlade och till middag, Grillad kyckling med chips och dip och kokta majs med salt och smör :)

imorgon är det DIF-Halmstad, börjar jobba kl 12.30
komigen nu boys!

Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2008-04-12 21:31:31

det får jag verkligen hoppas efter att somnat i filmen Live Feed. ett under att det har blivit en film i huvudtaget och kommit ut på dvd.Värsta dyngen och på fodralet skulle filmen vara värre än saw,
coolare än Hostel. tillåt mig skratta.

Postat av: Markus T

Publicerad 2008-04-13 00:39:51

låter som du har haft en ganska bra dag! :)

okey :) själv va man back :p

ok, va ju inte så pjåkigt! :) va de nån tunering eller så?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela