godeftermiddag

Publicerad 2008-04-03 16:23:35 i bilder säger mer än 1000 ord,

nu har tiden blivit lite över 16.00
min bästa vän skicka ett sms i går och talade om att dom hade kommit fram ordentligt.
klassen var på skansen i dag och lekade efter massa gamla hus (stället vimmlar av dom).
jag ska till skolan i morgon mår mycket bättre idag, har tagit en ansiktsmask och tagit en lång dush och det var jätte skönt välbehövt bar slapna av. just nu sitter jag och kollar på OC och pratar med Joel, han har konstiga matvanor..
mamma lagar mat just nu och jag är vråååålhungrig..

image367
min super söta hund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela