godmorgon

Publicerad 2008-04-10 07:26:58 i Allmänt,

trött trött trött.
vikarie i dag och vet ej hur jag känner för det... orkar inte gå till skolan i dag,
kanske kommer lite sent eller så slänger jag på mig kläderna om ett tag och gåt ill bussen som går 48.
det är lugnt just nu!

ikväll är det studentskriva på fleming,  efter skolan åker jag hem til bästa väns ställe där hans lillebror och vän ska sitta och ja kul :D jag ska dusha och välja kläder sen typ sova och äta kanske ;)

hahahaha
hare bra hör av  mig i skolan, Tack till alla läsare!

Kommentarer

Postat av: Markus T

Publicerad 2008-04-10 07:49:21

häftiga bilder längst upp. varifrån kommer dom?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela