godmorgon

Publicerad 2008-04-26 09:54:07 i Allmänt,

nu är jag uppe, sen så ska jag snart hoppa in i dushen.
igår hade jag jätte trevligt.
träffade folk som man bara sett i centrum och i skolan och aldrig hälsat på ( dom äldre när man gick i 3-4)
och träffade även Dennis, han måste ju vara jordens snällaste kille.
fick skjuts hem av en jätte snäll kille, tusen tack Ludde(?)
Det får vi göra om Hanna :)

jobbar kl 12 trodde jag började kl 11. men kunde iallafall inte sova så det gör inget.

nu är min syster i kyrkan och ska ha en sån där ful vit kläning på sig och sjunga för massa folk.
sen är det fika här och massa folk. en släkting från Östersund sitter snart på ett plan ner hit, hon visste inte om ngt förens i morse när hon kom till jobbet, en överraskning för att hon fyllde år för ett par veckor sen. och hon ville så gärna hälsa på mamma när hon fyller år.
det är kanon bra, flera flera år sen jag träffade henne, hade ju önskat att hela släkten där ifrån kom ner, men det gick inte...

ska ta och städa lte i rummet och sen dusha och välja kläder...

ha en så jävla bra dag det ska jag iallafall försöka ha !

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-04-26 18:41:11

Vem är det som är på g ner? Marina?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela