Kommentarer

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-14 19:26:48

Näää, jag får ringa på grannen och se om han vill se matchen *hoppas det* annars får det bli via polisradion. eller så går jag ned till puben som ligger typ 50 meter från bostaden och ser matchen utan öl

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-14 19:32:16

Ja på den puben, inte den trevligaste puben direkt. mest bara stamisfyllon och några kriminella som sitter där. Bara hoppas att grannen i porten bredvid kommer hem snart. han skulle i alla fall se matchen

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-14 19:37:59

brukar vara slagsmål om det där biljardbordet och jack vegas maskinerna.

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-14 19:43:41

fast planksteken är god

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela