härliga tider.

Publicerad 2008-04-11 09:54:32 i Allmänt,

ja igår student skiva som sagt, trevligt mycket alkohol och ja.
men musiken var verkligen inget att hurra för, inte direkt personerna heller jo endast dom jag var med,
annars sög folket. blev en lång kväll och jag sitter i skolan och har prov..
mår allmänt ok, men kunde mått bättre, trött och kanske lite bara en aning bakis.
men det är smällar man får ta.
haha efter provet slutar jag och då ska jag hem och sova och dusha.
inget planerat i dag, EJ utgång iallafall...

hörs senare

Kommentarer

Postat av: Markus T

Publicerad 2008-04-11 10:51:24

surt att de va dålig musik o personer. de är ju typ hela skivan. men du verkar haft de någolunda ändå? :)
hehe, konstigt va alkohol kan göra ;)
oj, man visste att de va mest män, men inte att de va så stor skillnad!
ja, nu är de inte lång tid tills lastbilsflaken rullar! :D tar du studenten nu? går du ett år före?

ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela