min dag

Publicerad 2008-04-01 21:49:30 i Allmänt,

JA men dag började med att jag gick upp vid 0700, trött som ett as!!!
Tog mig skolan, och hade lite uppgifter att göra innan vi skulle bege oss till stan för att åka turistbåt ;)
den tog 1.15h och det var kallt och vi fick ärtsoppa!!
Men fick reda på massa saker om STHLM som jag inte visste om.

Efter det så var det ett möte i klocktornet vid 18-tiden och jag Amy Petra och Tony var där.
Efter det så bestämde vi att jag skulle sova hos Amy, vi gick till Max hambug. och tog en glass och sen så skullevi bege oss, tog bussen till frishemsplan och väntade på att Tony skulle åka med sin buss, vi var snälla och väntade med honom, men sen såg Petra att hennes tåg kom och då sa Amy vi tar det med, men jag kännde inte för att åka till solna och ta bussen där ifrån, OMVÄG!! iallafall enligt mig.
så dom DROG, lämnademig själv för Tonys buss kom och där står jag i fridhemsplan och var jävligt besviken...
"vänner" hur ska vänner vara?
jag ska leva för mig själv och skita i alla andra, dom kan klara sig själva!

nu ska jag kolla på TV, sova och sova djupt, för så förbannad jag är har jag itne varit på länge!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela