nu måste det ändå bli vår!

Publicerad 2008-04-11 15:10:33 i bilder säger mer än 1000 ord,

(bild: google.se)
nu måste det ändå vara vår?
Nu har vädret hoppat fram och tillbaka tillräkligt länge,
börjar bli tröttsamt, för på måndag är det praktik period för andraring eleverna i kista,
det vore ju inte fel att få arbeta i tjocktröja utan att frysa.
Jag vill ha värmen i ryggen och stå  och borra!
bli lite brun och ha det allmänt skönt och bara stå och njuta av solen =)

imorgon ska jag till spånga IP och kolla på min kusin Wilma som har fotbolls tunering,

idag måste alla passa på att gratulera min lilla kusin som fyller 2 år,
www.wingren.blogg.se
image371
grattis pumpan, jag älskar dig!!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-04-11 15:36:51

Hade du ingen bättre bild på Julia?, hon ser ju inte klok ut!
Vi ses i morgon!
Kram Y

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela