nya stålhettor

Publicerad 2008-04-14 18:54:25 i bilder säger mer än 1000 ord,

Arbetsskor för proffs
eftersom att mina stålhettor är i skolan och inlåsta och så får jag GRYMMA skavsår av dom så fick jag pengar av världens bästa mamma och köpte ett par nya, jätte sköna och ett pluys är att dom är lila innuti :D
MJAAAOU 349:-
jag trivs i dom reda nu kommer absolut inte att få skavsår det kan jag lova.
imorgon ska jag vara vid årstadalsskolan kl 7, och ett plus då är att Sami min mammas man ska till samma ställe fast ett kvarter bort och han ska också vara där kl 7 så jag får skjuts.
ska vara med någon som kallas buklan, men egentligen heter han Kristoffer.
ska bli intressant, önska mig lycka till...

GLÖM INTE ATT TÄNDA ETT LJUS I FÖNSTRET FÖR ATT HEDRA ENGLA SOM BLEV MÖRDAD OCH NERGRÄVD AV EN PSYKOPAT!

Kommentarer

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-14 19:02:22

såna skor har jag oxå, men det är inte lila i mina. du kunde ha fått ett par av mig. splitternya som jag inte har börjat använda än....

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-14 19:06:50

För mycket bråk ska det bli. Just nu är det värsta slagfältet upp i Liljeholmen. Polisen har redan stoppat ett planerat bråk med 200 personer i hagalund. Så jag kollar på matchen hemma istället

Näää, jag har storlek 40. Ska börja använda de nya snart eftersom min gammla börjar bli utslitna nu och läcker vatten in

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-14 19:14:16

Skönare och säkrare att sitta hemma och se matchen när man vet på förhand att det ska bli planerade bråk.

sen ska jag upp klockan fem imorgon, hade jag gå och sätt matchen hade det blivit en massa öl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela