onsdag

Publicerad 2008-04-02 17:56:12 i Allmänt,

som sagt, hemma och är lite halv sjuk.
känner mig lite piggare just nu, det kan bero på att jag har sovit i över 3 timmar på dagen.
Conny min klasskompis kom förbi och hämtade ett par byxor som noklas (osten) gav till mig i morse.
Men eftersom jag inte var kvar i skolan så blev det så att jag tog med dom hem och tänkte lämna dom i morgon, men han kom förbi innan träningen och hämtade dom.
Har preis ätit mat och just nu kollar jag på glamour, min mamma är ett jävla freak utav det.

läste på JKs hemsida att över 11.000 biljetter är sålda och att biljetterna till M/N är slut!
Kan bli ett jävla tryck på lördag, ska bli skoj, hoppas jag är pigg nog så jag kan gå.

jag hopas min bästa vän har det bra i Spanien, jag är inte alls avundsjuk.....
värme och bad, nej inte alls..
jag funderar på att också åka, är lite taggad för en bartender utbilsdning, men det kostar så jävla mycket bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela