onsdag

Publicerad 2008-04-09 09:09:30 i Allmänt,

Gefle-DIF senare i kväll, kom igen nu grabbar!!!

igår gick vi på BIO med stockholmskunskapen, jätte bra film om mobbning men svårt att lyssna på huvudrollen som var däroch pratade med oss efteråt för han var från estland och pratade dålig engelska.
efter det mötte jag upp Gabbi och vi tog en middag och sen åkte vi till träningen.
När vi sitter på tåget så säger chaffören att tåget framför har kört vilse så vi fick byta tåg efter att tåget framför backat tillbacka.
träningen gick bra och jag var jätte trött. Hem fick jag skjuts av Gabbis föräldrar efter mycket om och men kom jag hem :)

Kommentarer

Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Publicerad 2008-04-09 09:24:08

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela