RIP Bella

Publicerad 2008-04-14 14:13:58 i bilder säger mer än 1000 ord,

image383
(Zita Lasse och Bella,)
i morgon kvart i 3 ska våran bella avlivas, med tumörer över hela kroppen har matten bestämmt sig att dom ska ta bort henne, hon har varit dom en av oss i många många år. Hon var som en mamma för Zita, hon kom alltid hem till oss på julafton med en tomteluva och skällde alltid utan för vårat hus när hon gick förbi, hon har lära Zita allt.
När hennes husse gick bort sommaren 2004 blev hon en helt annan hund, hon var inte lika glad.
du kommer att få ett helt underbart liv i hundhimlen och hälsa Riska och Zina från familjen Kemppinen.
du är så älskad och vi kommer sakna dig, / Carro Anette Sami Terese Zita, och jag tror också att Sara hälsar massa pussar och kramar till dig!!

image382

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2008-04-14 23:39:10

kommer sakna bella

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela