tråkigt

Publicerad 2008-04-11 21:43:13 i Allmänt,

Sagt nej till samlag? haha ja
Varit medvetslös? nej
Hånglat med någon riktigt ful? nej
Hånglat med fler än 75 pers? nej
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? nope
Gjort något dumt? aa
Gjort något du verkligen ångrar? eeh ja
Blivit full på ett släktkalas? nej
Varit full i skolan? nej nej
Blivit portad ifrån en krog? endast pizzeria
Varit otrogen? nej
Varit nykter på nyårsafton? japp
Slagit sönder en tv? nope
Önskat att du var av det motsatta könet? många gånger framför allt när man är kissnödig på ett knepigt ställe.
Varit gravid? nej
Fått barn? nej
Överdoserat? nej
Åkt ambulans? nej
Gjort något olagligt? ja
Blivit polisanmäld? nej
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? nej, lite kanske ;)
Skämst över dig själv? ja
Ätit ifrån en papperskorg? nej fy
Kissat ner dig av skratt? hahahaha nej

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag men om det ska vara någon annan så J.
Såg dig gråta? pappa
Fick dig att gråta? Rikard Stolt
Du gick på bio med?  ingen aning
Du var och shoppade med? Petra 
Skällde på dig? gud :S kommer inte ihåg
Skickade ett e-mail? Yvonne från Sea hund och katt

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? jaa
Bråkat med din flickvän/pojkvän? aaa
Tagit droger?  NEJ!!
Vad är du mest rädd för? att förlora dom viktigaste i mitt liv
Vilka kläder sover du i? tshirt
Vart vill du gifta dig? en strand
Vad hatar du verkligen? när man inte tänker sig för
Varit kär? japp
Är du ett hälsofreak? nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej typ kanske
Vill du gifta dig? ja om jag hittar den rätta
Vill du ha barn? ja

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
nää
Köpt någonting? ja en hel del
Varit sjuk? nej
Sjungit? japp
Velat säga till någon att du älskar den? säger alltid till folk som jag älskar att jag älskar dem.
Träffat någon ny? nej
Saknat någon? japp
Kramat någon? ja många gåner
Kysst någon? nej
Haft sex? nej

HAR JAG:
Digitalkamera? aaaa
Telefon på rummet? endast mobilen
Mobil? aa
Egen dator? aa
Könssjukdom? nej
Husdjur? aa gullig  hund
Bra kompisar? det har jag verkligen.
Tar du receptbelagda mediciner? ja, ibland
Vem vill du fika med just nu? Tom från västerås

Kommentarer

Postat av: Markus T

Publicerad 2008-04-11 22:26:14

hehe, såna här listor är alltid lika intressanta :)

jag fyller år 20 februari :)
okey :) hehe, hur kan hon ha gener från dig? ;p
du är fotbollsfan med andra ord? ;)

ha en bra kväll!

Postat av: Jocke

Publicerad 2008-04-12 09:32:32

Du kan ju inte vara en djurgårdare!!!!

Gå över till Baaaaajen istället!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela