vinst

Publicerad 2008-04-13 19:28:21 i bilder säger mer än 1000 ord,

djurgåden vann med 2-1 mot halmstad
9/4 2008
sen var det en protest på stadion, från mitt egan håll var det riktigt fjantigt.
Men tydligen inte från dom andra, det satt 20 högst 20 st ner på Stadion och sa inte ett ljud..
Där satt dom som så råttor och teg, och såg allmänt fjantiga ut.
Sen när man lägger en kommentar på DIF forumet och folk vänder på det hur som vill det får dom ta!
Uppriktigt så känner jag att jag inte bryr mig om hur dom resonerar, jag har sagt mitt dom drog sin slutsats och så får det vara.
Och en åldersgräns borde instämma på stadion på sektion M/N, minsta ålder borde vara folk födda år 93 om inte ens 92. det stod 2 småbarn framför mig i dag 8 resp. 9 år.
Var allmänt jobbiga sparkades och slängde sig på marken där jag stod efter godis (?)
Hämtade fabrikens flaggor och stod och vifftade med *SPY*

Kommentarer

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-13 19:36:14

Jag hoppas Rami.S kan hålla rent och ge faan och släppa sin jävla returer. Men något säger mig att det blir oavgjort

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela