alkohol och rockband

Publicerad 2008-08-11 20:16:40 i Carros fantastiska liv,

Doffe kom förbi och nu sitter han och spelar trummor med mamma och sami,
sami och doffe dricker öl och jag nöjer mig med cider,
lunchen med min faster och min söta kusin var jätte trevligt, pizza hut blev det och mums!!
sen gled jag och Wilma i stan och åt glass och hade jätte trevligt, TACK för lunchen ylva www.wingren.blogg.se

nu har jag äntligen fått prata med min älskling han ringde från en telebox och han sa att vi MÅSTE åka dit i vinter.
så det får väll bli grekland då, det är bra att ngn av oss vet hur det går till och vart allt finns med mera.

Doffe är en riktig rockers han är grym på trummor och det är 1 gången han spelar det här, nu har han spelar ca 3 låtar och är super bra bätre än mig,,,
hahahaha


pusspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela