=)

Publicerad 2008-08-09 23:15:39 i Carros fantastiska liv,

ja Stuvsta DAM vann med 3-0 och pappa är jätte glad nu ligger dom tvåa i div 3.
efter matchen åkte vi till LA SERRA i tullinge och åt pizza sen bjöd vi över Anette och Daniel, jag som bakade kaka och det kom ju jätte lägligt och det gick faktiskt att äta ;)  good for me!!
dom hade med sig en film "GOAL" den va förvånansvärt bra jag trodde inte att den skulle vara speciellt bra men det var den, och dom åkte presic, det var jätte mysigt och trevligt att träffa dom, härligt härligt,
Pekis är snart på g ut på krogen och jag sitter här och har bestämt mig att jag inte följer med, jag stannar här och kollar på film och myser med pappa, men för tillfället pratar han med sin andra halva Tony (hans tränar kollega), som sitter så gott som ihop under säsongerna.

imorgon ska jag byta en lampa på framsidan såg att den var trasig, sen ska jag ta det lugnt bada och ja sen åker jag till mamma tror jag, till middagen är jag hemma mamma! Då ska jag spela rock band!
hahaha niiiice,,, jonas mobil är trasig, så vi kan inte prata med varandra, men han skulle försöka lösa det,

god natt alla glada.
puss

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2008-08-09 23:32:00

haha, sockerkakan va rätt okej :O :)

Postat av: carro

Publicerad 2008-08-09 23:55:52

tack du danne!

nästa gång är det din tur att baka!

Postat av: Jonas

Publicerad 2008-08-10 17:21:17

Hej Gumman !

jag maste ringa till comviq sjalv... :S blir sa javla lack !!!

sa kan du ge mej ditt hem nummer for jag kommer itne ihah de, och sag en tid som jag sak ringa, blir imorron kvall vid 5 bra + svensk tid...

aja ska dra ivag med med nagra grejer nu till nagot grekiskt hack vid stranden hahaha hur skona snubbar som helst :P

aja saknar dej som fan :( men kommer snart hem som sagt :)ses pa torsdag nar jag kommer hem vid 5 tiden +

pussas <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela