go kväll

Publicerad 2008-08-23 22:18:10 i bilder säger mer än 1000 ord,

nu sitter sami lars och anderas och spelar rockband här och jag dricker cider,
jonas är snart här och det är skönt. i morgon är han ledig och vi ska mysa hela morgonen och sen bege oss hem till honom för att äta middag.  vi ät maso till middag alltid lika gott, och fick världens finaste sällskap av mina bästa vän.
och lars kom förbi och det är hur kul som helst för det var jättttte länge sen jag träffade honom senast när jag fyllde 18 tror jag, saknat honom har jag gjort.

lars var jätte bra på rockband, vilket vi inte hade ngt att sätta emot, och ja anderas är som han är typ VÄRDELÖS!!!!!!
men ni kan säkert hitta honom på turne 2050 världens över, framför allt på stadion :)

Kommentarer

Postat av: Joel

Publicerad 2008-08-24 09:05:06

Ere du och grabben på bilden??=)

Postat av: carro

Publicerad 2008-08-24 11:12:45

jo visst för han är 35 år och brunhårig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela